Bingo Airways

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 284 total)
  • Author
    Posts
  • #10568
    FlyMay

    u mnie powoli zaczyna sie rodzic mala flustracja…dośwaidczenie mam w customer service.. jako cc zerowe..i juz nie wiem gdzie szukac swojej szansy.. 😀

    #10569
    osiczka

    ja szukam i za granica….. w polsce zle sie dzieje… niestety bardzo zle moze kiedys nadejda lepsze czasy a poki co nie daj lapac sie negatywnym emocjom… kazda linia rekrutuje i patrzy na swoje widzi mi sie…
    ja tak uwazam a dwa…to tylko bingo:)

    #10573
    Marcinmk

    odpadałem po 2 etapie.

    Jestem tylko ciekaw jakie zaproponowali warunki: jaka umowa, podsatwa itp?

    #10574
    osiczka

    moze zapytajmy kto sie dostal??
    hehe:0

    #10576
    magda0328

    Ja się dostałam. Wybrali 13 osób, ale ostateczną odpowiedź mają dać nam meilem w przeciągu tygodnia. Na temat warunków też nic nie mówili. Pytali nas tylko ile chcielibyśmy zarabiać i że proponują umowę zlecenie.

    #10577
    osiczka

    o dzieki madziu za info chociaz tyle lub az tyle….
    mowilam kolo 20 stu szukaja… nadal beda szukac… ciekawe co zaproponuja jakie warunki pomijajac ta wspaniala zleceniowke… smieciowa umowa,….

    #10578
    magda0328

    aaa i kontrakt jest podpisywany tylko na sezon, na 6 miesiecy i nie ma zagwarantowanej minimalnej ilosci godzin jaka mamy wylatac w miesiecu

    #10579
    osiczka

    madzia jak sytuacja ze szkoleniem i podstawa pensji??
    szkola was czy sami z typem sa zatrudnieni/
    jakas podstawa? daja cos takiego?

    #10580
    magda0328

    Szkolenie trwa 3 tygodnie a odnosnie podstawy to nie wiem. Dostaniemy informacje na meila

    #10581
    osiczka

    dobre…..
    madziu ja ze szczerego serca gratuluje Ci sukcesu i wysokich lotow…. reszcze przyszlej zalogi oczywiscie to samo:)

    czekamy na info i czy odezwa sie czy zrobia powtorke z rozrywki z czerwca….
    oby nie

    #10584
    Marcinmk

    jeśli będą takie warunki z ta umowa zleceniem i jej czasem trwania i tymi godzinami to powiem szczerze, że tyle zachodu robić na rekrutacji na głupie pół roku pracy, to było zupełnie nie przemyślane, zajeli tylko czas sobie i innym nie potrzebnie… wystarczyło by obdzwonić tyle osób ile potrzebowali lub troche więcej w zapasie i wybrać konkretnie i konkretnie się określić… a tak wiekszośc po nie udanym przejscu do drugiego etapu znowu sie zastanawiała co poszlo nie tak, czy źle sie odezwałem, czy może źle stanąłem, czy może nie potrzebnie się usmiechnąłęm… to był zwykły wyśćig szczurów – a w takim wyścigu nigdy nie ma zwycięzców.

    totalny brak organizacji zero logistyki a dzień otwarty zrobiony był na pokaz…

    a szkoda, bo linia wydaje się być sympatyczna.

    powodzenia dla tych co czekają na decyzje.

    #10585
    osiczka

    marcin dokladnie wyscig szczyurow ja sie zastanawialam 🙂 eheh najpierw niech ich wydzwonia a nie powtorka z ubieglego roku moze byc oby nie….

    pokazowka… a gdzie bylo pierwsze czterdziesci numerow?? kto wie/?

    jeszcze to mi wytlumaczcie kochani i bede szczesliwa

    #10586
    Marcinmk

    w.g mnie to widać odrazu, że przyjmują na sezon więc powinni to uwzględnić na stronie, przyszlo by mniej osob, im by bylo łatwiej zrekrututować, ludzi by się inaczej nastwali (może by bylo mniej tych obecnych negatywanych opinii o nich) , atmosfera by była inna i było by widać że firma ma prestiż i się ceni a tym czasem pokazali… coś zupełnie innego.

    #10587
    Marcinmk

    i jeszcze tez biznes plan na 3 etapie… po co, dla kogo, może dla nowej lini lotniczej w Katowicach? nie wiem kto te etapy układał ale biznes planu nie układa się w kilka godzin, tylko w parę dni czy nawet kilka miesięcy mając u boku porady specjalistów.

    nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. jeśli w takim nie ładzie miałbym latać, to być moze to by było najgorsze pół roku w lataniu a takich wspomnień z tej cudownej pracy mieć nie chce.

    z doświadczenia nauczonym jestem, że we wszystkim dziękuję Bogu, nawet za porażki – widać kolejny raz miałem za co…

    #10588
    osiczka

    widac marcin nie bylo dla nas mamtakie samo podejscie….. troszke brak profesjonalizmu 🙂
    zeby nie uzyc mocniejszych slow blo minelo czekamy teraz na nowiutka linie o ile wystartuja….

    ps nadal nie wiem co z numerkami 🙂 chodzilo:)

You must be logged in to reply to this topic.

SIGN INTO YOUR ACCOUNT CREATE NEW ACCOUNT

Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

×

 
×
FORGOT YOUR DETAILS?
×

Go up