Porad kilka o rekrutacjach :) (dłuuuugie)

Cabin Crew 24 – Cabin Crew Jobs – Cabin Crew Forum Forums Po Polsku Oferty Pracy Cabin Crew Porad kilka o rekrutacjach :) (dłuuuugie)

This topic contains 126 replies, has 58 voices, and was last updated by  Wiktoria 7 months ago.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 127 total)
  • Author
    Posts
  • #16876

    Vero
    Member

    zacne! Polecam przeczytać i zmierzyć się z wizją pokornej służby pokładowej.

    #16896

    Bulinka23
    Member

    Świetna lektura, dzięki 😉
    Mam jeszcze pytanie odnośnie aparatu ortodontycznego, takowy posiadam i wybieram się na spotkanie rekrutacyjne 24 maja do Wa-wy, rekrutacja dla Flynas i teraz rodzi się pytanie, czy aparat na wstępnie mnie zdyskwalifikuje? (planowany koniec leczenia – listopad 2014), jechać na rekrutacje czy poczekać do zakończenia leczenia?
    Z góry dziękuję za odpowiedź 😉

    #17282

    Matt94
    Member

    fajnie się to czyta i fajne porady 🙂

    #17287

    Magda
    Member

    Witam serdecznie
    Jestem na forum nowa.
    Z przyjemnością przeczytałam Twój poradnik. Czy mając 31 lat mam jakieś szanse na pracę jako stewardessa?

    pozdrawiam wszystkich

    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Magda.
    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Magda.
    #17292

    Kiss-and-fly
    Member

    @magda – ja np pamiętam “juniorkę” – czyli młodszą stewardesę która miała ponad 40 lat, więc nic straconego 🙂

    #17293

    Magda
    Member

    Dziękuje za odpowiedź 🙂 To super wieści.
    Czyli rozumiem taka juniorka musiała zacząć grubo po 30 – stce?
    A po ilu latach taka młodsza stewardessa awansuje poziom wyżej?

    #17294

    Raav
    Member

    Magda – jeśli masz jakieś doświadczenie w customer service to myślę, że masz szanse.

    Przykładowo w Emirates awansuje się mniej więcej co roku, po roku pracy na wysokim poziomie awansujesz do klasy biznesowej, a po około 5 latach można zostać purserem. Oczywiście jeśli jesteś bardzo dobrym pracownikiem.

    #17296

    Magda
    Member

    Dziękuję za odpowiedź:)
    tak mam spore doświadczenie w customer service..
    A i mam pytanie od czego zacząć??? Przeglądałam forum i czytałam na temat zasad dot. rekrutacji ale zastanawiam się czy aplikować bezpośrednio do danej lini lotniczej czy może czekać na ogłoszenie? Do jakich lini najlepiej aplikować?

    #17297

    Raav
    Member

    Najwyższa półka to linie Arabskie – Emirates, Etihad, Qatar itp. Tam zarabia się bardzo dużo kasy i żyje na wysokim poziomie, oczywiście biorąc pod uwagę zasady panujące w krajach muzułmańskich. Nie mam pojęcia czy będą skorzy przyjąć kobietę w tym wieku, musiałabyś popytać dziewczyn, które tam pracują.
    Emirates robią OD na całym świecie na które możesz pojechać bez zaproszenia. Po prostu jedziesz, słuchasz prezentacji o linii, zostawiasz CV, mówisz o sobie 2 zdania i czekasz na telefon. Jak dzwonią to kolejnego dnia masz dalszą rekrutację, szczegółowo proces opisany jest na forum. Możesz jechać na którekolwiek OD, i tak zawsze rozmawia się po angielsku.
    Lista OD: http://www.emiratesgroupcareers.com/english/Careers_Overview/cabin_crew/CabinCrewAssessmentDays.aspx

    Do Etihad musisz aplikować przez ich system na stronie internetowej. Tam wstawiasz CV, odpowiadasz na pytania, wysyłasz zdjęcia i czekasz na maila. Jeśli przejdziesz, to dostajesz zaproszenie ważne pół roku, które możesz wykorzystać na jedno wybrane AD. Bez zaproszenia nie wejdziesz, ale nie mam pojęcia czy Etihad robi też Open Days.

    Qatar ma w tym momencie aktywne ogłoszenie o rekrutacji
    http://www.pracuj.pl/praca/stewardessa-steward-doha,oferta,3409765?utm_source=rekomendacje&utm_medium=email&utm_campaign=Prog_Applicants_AAF_abandon

    Jeszcze jest Fly Nas z tych Arabskich ofert, ale to trochę inna linia. Poczytaj na forum:D

    Oprócz tego masz linie Europejskie, czasami wymagają lokalny język. Dla nas to pewnie najlepiej LOT i EuroLot. Na forum jest dużo info o tym, też możesz poczytać. W tym momencie LOT i EuroLot miał trochę rekrutacji, nie wiem jak to wygląda z aplikowaniem przez stronę. Ale wydaje mi się, że tam Twój wiek nie powinien być przeszkodą (głowy nie daję).

    Jest jeszcze Wizz Air. Nie wiem jak z kasą, ale z tego co wspominał Elor to ludzie pracujący w Wizz raczej zostają tam na długo i są zadowoleni. Bazy masz lokalne, na przykład Gdańsk / Wrocław, więc nie musisz wyjeżdżać. Rekrutacja trwa:
    http://www.pracuj.pl/praca/cabin-crew-gdansk,oferta,3419631

    http://www.pracuj.pl/praca/cabin-crew-gdansk,oferta,3419631

    Jest jeszcze Ryanair. Tam trzeba mieć sporo kasy na start, bo kurs i utrzymanie w trakcie kursu kosztują – 500 euro zaliczki za kurs + około 2000 euro za sam kurs, ale można to spłacać przez pół roku w ratach, potrącane z wypłaty. Za kurs nie płacisz jeśli odpadniesz w trakcie. Jeśli Ciebie stać to możesz próbować – na stronie Ryanair jest info gdzie się aplikuje. W Ryanair jednak dostaje się przydział do bazy odgórny (spis baz znajdziesz na stronie Ryanair), więc tak naprawdę Twoje szczęscie zależy od tego gdzie trafisz. Albo trafisz na bazę gdzie łatwo się utrzymać / jest mnóstwo lotów, albo na zadupie gdzie mało się lata / utrzymanie jest drogie.

    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Raav.
    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Raav.
    #17304

    Magda
    Member

    Raav serdecznie dziękuje za tyle informacji:) Naprawdę bardzo mi pomogły…
    czyli teraz muszę napisać dobre cv i działać 🙂
    A zazwyczaj po jakim czasie dostaje sie odpowiedź od wysłania aplikacji?

    #17318

    Magda
    Member

    Mam jeszcze pytanie, poza wadami wzroku, epilepsją i cukrzycą czy są jakies choroby, które wykluczają do pracy w tym zawodzie?
    Czy to prawda, że podczas dalszych etapów przechodzi się badania ginekologiczne?
    Czy osoby nie posiadające dzieci maja większe szanse na dostanie pracy?
    pozdrawiam

    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Magda.
    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Magda.
    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Magda.
    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Magda.
    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Magda.
    #17323

    Magda
    Member

    🙂

    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  Magda.
    #17326

    Wiele chorob wyklucza do pracy w tym zawodzie, od problemow psychicznych do problemow z sercem. Generalnie zeby wstac o 3 rano i biegac po kabinie przez kilkanascie godzin i tak przez pare dni z rzedu trzeba byc 100% zdrowym i w dobrej formie. Badania ginekologiczne – zalezy gdzie, ale na pewno nie w czasie rekrutacji, ale po dostaniu propozycji pracy i w czasie badan medycznych. Np. do Emirates jesli dostarczysz wyniki cytologii, to problemy ginekologiczne bede objete ubezpieczeniem, jesli nie, to leczysz sie na wlasny koszt. Cytologie wykonujesz u swojego ginekologa. Wiekszosc linii lotniczych nie wymaga.

    Dzieci nie sa przeszkoda do pracy w Polsce, zreszta nikt nie ma prawa zadac ci takiego pytania na rozmowie kwalifikacyjnej. W krajach arabskich dostajesz wize tylko dla siebie, wiec ewentualne dzieci musialabyc zostawic z rodzina w Polsce.

    • This reply was modified 4 years, 4 months ago by  CaptainMonkey.
    #17820

    Magda
    Member

    dziękuję za odpowiedź:)

    #17911

    Magda
    Member

    Witajcie, mam pytanie czy do Cv należy zrobić dział referencje i wpisać kilku byłych pracodawców razem ich nr tel i nazwą firmy ?

You must be logged in to reply to this topic.

SIGN INTO YOUR ACCOUNT CREATE NEW ACCOUNT

Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

×
CREATE ACCOUNT ALREADY HAVE AN ACCOUNT?

 
×
FORGOT YOUR DETAILS?
×

Go up