Ryanair

This topic contains 922 replies, has 161 voices, and was last updated by  Kris 2 years, 10 months ago.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 923 total)
  • Author
    Posts
  • #10288

    justyna
    Member

    Ludziska kto miał ostatnio initial exam? ja mam w piątek izastanawiam się jakie były pytania pisemne?
    z góry dzięki za odpowiedź

    #10538

    Victoria
    Member

    Co oznacza skrót CRMS? Jestem początkującą adeptką w zawodzie niestety, a widzę że często ten skrót występuje w Waszych dialogach 🙂

    #10539

    newone
    Member

    Customer relationship management

    #10541

    Victoria
    Member

    Ale i tak mi nic to nie mówi 🙁 Możesz wyjaśnić dokładniej… np. Crms …4/5. Szkolenie dotyczące obsługi pasażerów?

    #10542

    newone
    Member

    Szczerze to nie jest istotne :P, ale dla samej frajdy posiadania wiedzy możesz to przeczytać.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management

    #10919

    gotan
    Member

    jak się chcecie pakować w ryana, to się pakujcie… ale w tej firmie nie ma nic dobrego. pewnie, że da się utrzymać za 900 euro miesięcznie, jeśli ktoś przez całe życie chce mieszkać na kupie (z kilkoma osobami w mieszkaniu) no i mieszka względnie blisko lotniska. oczywiście godziny zależą od bazy. w jednych jest lepiej w innych gorzej. A kontrakt ryana wcale tak zaje***cie nie wygląda…. well… live your life
    http://www.ryanairdontcarecrew.blogspot.ie

    #10920

    Masz rację! Jedyne co to można sobie zrobić doświadczenie, i uciec do innych linii. Ja miałam plan żeby uciec po paru miesiącach, a i tak trwało to 1,5 roku, bo niestety zanim się nie spłaci pożyczki to człowiek się boi startować do czarterów, bo na sezonowym kontrakcie nie da rady spłacać, a poza tym pracując w trybie 5 on 2 off 5 on 3 off jest małaaaaaaaaaaa szansa że jakaś rekrutacja akurat wypadnie wtedy kiedy mamy drugi z 3 dni offa, bo to jedyna szansa żeby gdzieś polecieć na rekrutację.
    Generalnie już bardziej polecam startować np. do Bingo na umowę zlecenie.

    #11508

    joanna_2
    Member

    Czy to prawda, że czas pracy stewardess skrócił się do 9 miesięcy w roku? Wyczytałam to w jednym z ogłoszeń ryanaira. Czy stosują się do tego również inne linie lotnicze?
    Proszę o odpowiedź.

    #11512

    hejho
    Member

    chodzi o h w powietrzu, przy Ryanaowym nalocie, zwłąszcza w STN, możesz swoje h wylatać po 9 miesiącach, ale możesz nie mieć takiej okazji, jeżeli masz bazę gdzie lata się mniej, przepisy dot. konkretnej liczby h w roku w powietrzu, której nie możesz przekroczyć, a w jakim czasie te h się wylata to już osobna kwestia 🙂

    #11515

    baasienkaa
    Member

    @joanna_2 chodzi o to, ze obecne kontrakty z crewlink czy workforce maja uwzglednione pisemnie 3 miesiace UNPAID leave… to znaczy , ze jezeli zostaniesz poproszona o wziecie 3 miesiecy wolnego bezplatnego (w okresie zimowym) to bedziesz musiala, bo tak masz w kontrakcie 😉 9m-cy pracy 3 unapid … i to tylko w FR z tego co sie orientuje 😉

    #11517

    gotan
    Member

    zależy od bazy, ogólnie w mojej np. to się nie zdarza, były osoby, które chciały wziąć U/L, a nie mogły, bo “góra” się nie zgodziła… ale u nas praktycznie nie ma szans, żeby wylatać limit 900 h… czasami każą Ci wziąć miesiąc, czasami 3 albo np. dwa bloki, co się równa dwóm tygodniom… więc jak mówiłam, zależy od bazy

    #11518

    Victoria
    Member

    Gotan, gdzie stacjonujesz? Ja trafiłam do Charleroi…

    #11519

    Victoria
    Member

    Co myślisz o tej bazie? Da się utrzymać?

    #11531

    baasienkaa
    Member

    900h to limit roczny godzin , ktore mozna wylatac… Ja mowie o tym, co kolezanka wczesniej pytala.. 9 miesiecy pracy . Jezeli konczy Ci sie umowa z Crewlink lub Workforce a nie masz jeszcze nowego kontraktu, to zauwazysz zmiane. Nie dotyczy to osob na kontrakcie Ryanaira… nie wiem jak to jest z ich umowa. Pare lat temu Crew z roznych baz zaczela wypisywac do workforce i crewlink mowiac , ze nie podpisywali umowy o tak duzo bezplatnego czasu i jedna z baz miala nawet zatrudniac prawnika.. w kazdym razie dlatego teraz nowe kontrakty z tymi firmami maja czarno na bialym ze JEZELI firma poprosi Cie o zabranie unpaid w okresie zimowym (moze to byc tydzien ale moze byc to 3 miesiace) to Ty nie masz wyjscia bo w kontrakcie jest to napisane.. Pewnie t=dlatego tak opowiadali…:) ps. nie oznacza to jednak, ze bedzie trzeba wziasc 3 m-ce off…(choc w wiekszosci baz jednak tak, bo ilosc samolotow i polaczen maleje w okresie zimowym)

    #11537

    gotan
    Member

    W CRL przynajmniej z mojego szkolenia ludzie musieli wziąć po dwa bloki U/L i to też nie wszyscy. Tak samo na STN, niektórzy musieli wziąć, niektórzy nie. Jak mówiłam, w mojej irlandzkiej bazie, gdzie mamy 1 samolot opcja z U/L nie wchodzi w grę, prędzej doprowadzą Cię do ruiny dając 30 godzin w miesiącu niż pozwolą U/L wziąć….

The topic ‘Ryanair’ is closed to new replies.

SIGN INTO YOUR ACCOUNT CREATE NEW ACCOUNT

Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

×
CREATE ACCOUNT ALREADY HAVE AN ACCOUNT?

 
×
FORGOT YOUR DETAILS?
×

Go up