EMIRATES OD 06.11.2016 WARSZAWA

This topic contains 24 replies, has 12 voices, and was last updated by  Zuza 4 months, 3 weeks ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author
    Posts
  • #22279

    Tomasz
    Member

    Hej!

    Kto zamierza spróbować sił na najbliższej rekrutacji?

    I czy ktoś może mi potwierdzić czy wszystko dobrze wyczytałem:
    Open Day = zaproszenie niepotrzebne, więc przychodzę tylko z CV i dwoma zdjęciami (całej sylwetki oraz paszportowe od ramion, oba 10×15)?
    Prezentacja –> daje CV –> szybkie pytanko do CV –> czekam na decyzję (będą to listy z nazwiskami czy telefon na wieczór?)
    Jeśli uda mi się przejść to kolejny etap (zadania w grupach, test z ang i reszta) jest dopiero na drugi dzień tak? Po zakończeniu czekam na telefon, jak się ponownie uda to umawiam się na FI w tym samym tygodniu. Potem to już tylko Golden Call i wrzucam na fb selfie z mojego nowego mieszkania z widokiem na Burj Khalifa! Nic nie pomieszałem? 😉

    #22280

    Justyna Wowk
    Member

    Hej! Ja wybieram się w niedziele na rekrutację:)

    Nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania, ale mogę się odnieść co do niektórych;) Na Open Day nie potrzebujesz żadnego zaproszenia, ale z tego co wiem dobrze mieć ze sobą wydrukowany e-mail z numerem referencyjnym. Takiego maila dostajesz po wypełnieniu aplikacji online (nie jest to jednak konieczne).

    Jeżeli pojawi się stosunkowo niewiele kandydatów to nazwiska ludzi, ktorzy przeszli po wyznaczonym czasie będą wypisane na liście i assesment day odbędzie się jeszcze w niedziele. Jeśli jednak przyjdzie więcej ludzi to będzie to telefon na wieczor (obstawiam drugą opcję z racji tego, że jest to jedyna rekrutacja w Polsce od jakiegoś czasu). Po drugim dniu jeśli przejdziesz wszystkie etapy dostajesz zaproszenie na FI jeszcze na miejscu i wtedy też ustalany jest jego termin.

    Informacje, które napisałam powyżej znane mi są tylko z internetu i nie mam jeszcze żadnego doświadczenia w tej kwestii więc mogę się mylić, ale spedziłam trochę czasu czytając relacje ludzi z Open days i takie info udało mi się znaleźć.

    Powodzenia i być może do zobaczenia! 🙂

    • This reply was modified 9 months, 3 weeks ago by  Justyna Wowk.
    #22282

    Tomasz
    Member

    Dzięki za informacje 😉
    Również powodzenia!

    #22285

    Karina
    Member

    Ja również się wybieram 😊

    #22292

    Julia
    Member

    No i jak tam poszło ? Chwalcie się 😀

    #22294

    Karina
    Member

    To nie był mój dzień 😉A jak u Ciebie?

    #22298

    Justyna Wowk
    Member

    Hej, mi udało się dojść do FI i teraz dopiero zaczął sie stres 😉 Muszę czekać na jakikolwiek odzew pewnie jeszcze około 3-4 tygodni..ale jestem dobrej myśli:) Jak reszta?

    #22478

    Julia
    Member

    Hej! I jak, ktoś z Was dostał już odpowiedź po FI? Dajcie znać!

    • This reply was modified 8 months, 3 weeks ago by  Julia.
    #22480

    Danuta Iwan
    Member

    Hej. Póki co nic. Do tej pory moj status to interview completed i nic. Przeczesalam fora i podobno trzeba bardzo uzbroić sie w cierpliwość.

    #22505

    Anonymous

    ja mam informację, że 3 osoby(przynajmniej) dostały już odpowiedź. 😉

    #22508

    Danuta Iwan
    Member

    A masz może jakies większe szczegóły? Jakie wyniki?

    #22553

    Witam. Czy ktos z Panstwa orientuje sie, kiedy bedzie przeprowadzona kolejna rekrutacja?

    #22557

    Edyta
    Member

    Dużo zmian zaszło w rekrutacji:-) zapraszam na stronę EMIRATES.com

    #22558

    Anonymous

    Siemanko i jak tam ktos sie dostal? ;))

    #22567

    Małgorzata
    Member

    Hej wszystkim 😉 u mnie widnieje ciągle status interview completed. Trochę się denerwuje bo zaraz minie 7 tygodni od FI..

You must be logged in to reply to this topic.

SIGN INTO YOUR ACCOUNT CREATE NEW ACCOUNT

Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

×
CREATE ACCOUNT ALREADY HAVE AN ACCOUNT?

 
×
FORGOT YOUR DETAILS?
×

Go up